Vrácení zboží a reklamace

Ať už potřebujete vrátit zboží nebo vyřešit reklamaci, jsme tu pro vás, abychom napravili jakoukoliv chybu. 
 
Pokud není poškozen přepravní balíček a zjistíte až po rozbalení, že je produkt poškozen, postupujte následovně:
Na email info@candlelovers.cz prosím zašlete:
  • fotky přepravního obalu ze všech stran (hlavně případné poškození obalu)
  • fotky štítku dopravce
  • fotky otevřeného balíčku (aby bylo možné vidět obalové materiály a polohu svíčky v krabici) - nutné pro reklamaci u dopravce
  • fotky samotného poškozeného produktu (pokud dojde k poškození více kusů, musí být každý vyfocený zvlášť)
     Pozor!
Jedná–li se o zásilku, kterou příjemci doručovala Česká pošta, je nutné aby reklamaci podal sám příjemce na dodací poště a to nejpozději do 2 pracovních dnů od vyzvednutí.
 
 
Zjevné poškození zásilky/balíčku:
Příjemce zásilky nebo osoba oprávněná jednat za příjemce, jsou povinni při převzetí zásilku prohlédnout a v případě zřejmého a na obalu zásilky znatelného poškození sepsat s doručovacím pracovníkem daného dopravce nebo zaměstnancem výdejního místa či pobočky zápis o poškození obalu (rozpor při doručení zásilky) nebo odmítnout převzetí zásilky. Není-li zápis sepsán i když zásilka byla při doručení zjevně poškozená, není možné reklamaci dále uplatnit.
 
Více informací naleznete v obchodních podmínkách >>